Kärlekens födelsedag

Igår fyllde han år, mannen i mitt liv. 35 år är han nu. O för tillfället 5 år äldre än mig ;p


Efter jobbet så gjorde jag iordning köttfärssås o spaghetti som är hans favoritmiddag :)
Ganska så perfekt tajmat efter maten så öppnades dörren o det sjöngs "jag må ni leva" Vanja, Ingemar, Liza, Isak och Nanni kom in, kort därefter kom Elin o Benjamin, o sedan kom mamma o pappa. Det skrattades o fikades tårta (som Micke hade bakat, superfina prinsesstårtor, med kartong o snöre runtom också ;D)

Vi fick ett bidrag till o köpa oss en frysbox, superbra då vi är på jakt efter älgkött o har lite smått om plats i dom frysutrymmen vi har nu :) Dessutom kan man ju plocka desto mer bär o grejer till nästa år, Woho :D
O Micke fick korv o massa gotta av mor o far o jag fick ett par supersnygga hemmastickade strumpor som mamma hade gjort <3

Lite senare kom Robert, Jenny o Sway o hälsade på. Där vörtte de också fika, surr och skratt :)



Nu är jag alltså ilag med världens bästa 35-åring. Lyckliga jag <3

Kommentera här: