From day to night

Jag fick lov o stanna o springa ner på badstranden o ta några kort när jag va påväg hem till Kristina igår eftermiddags. Det var magiskt. Jag är så glad att jag bor där jag bor och får se det här till vardags <3


Efter jobbet så hann jag, förutom att ta dom här vackra bilderna, även med att åka längdskidor med Kristina. 5 härliga, svettiga och stundtals fartfyllda kilometrar! Lyxigt nog så vörtte jag bjuden på lasagne till middag i Ljungaskog. Gott och uppskattat :)

Vid hemkomsten till B-byn så blev de till att kocka mat så jag hade matlådor till resten av veckan då jag jobbar kväll.
Har även designat en ny smaksättning på dom där chokladbollarna utan socker som jag tipsade om tidigare. Den här gången tog jag kanel och kardemumma istället för kakao. Passade riktigt bra så dom gör jag nog igen :)

Kommentarer:

1 Iza Palm:

Himla vackert, verkligen!

Svar: Tack o tack :)
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: