Lyckligt lottad

Att hitta sin livskamrat. Att hitta dig.
Insikten om att vi kommer att bli gamla och gråa tillsammans. Det känns rätt.
Du är den som förstår mig. Ofta förstår du mig bättre än vad jag själv gör. Den förståelsen och lyckan. En känsla som är underbar. Livslång.

Kommunikationen. Oftast är den muntlig och vi kan tala om allt. Det är något vi kan göra eftersom du är öppen med allt och du bjuder in mig till att vara likadan. Utan konstigheter. Utan onödiga och sårande toner.
Du är välkomnande, lyhörd och tillmötesgående att prata med.
Det är det här som är så fantastiskt.
Du är fantastisk.


Micke, tack för att du är den du är och för att du inspirerar mig till att bli en bättre människa.
Du och jag, tillsammans <3

Kommentarer:

1 K.O Karlsro:

💕

Svar: 😘
Isabelle Elfvendahl

2 Micke:

Jag älskar dig ❤️

Svar: 💕❤️💕
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: