Yesterday

Igår tog jag och min fina sambo sparken ner till grannarna Larsa o Britt-Inger. Där blev vi bjudna på middag. Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur den namngavs, men de va fläskfilé mä svamp i en jättegod sås, klyftpotatis och sallad. Jistanes va gott de var! Vi fick även efterrätt bestående av kladdkaka, glass, grädde o hallon. Jag trodde jag var i himmeln, men som tur var så va vi ju bortbjudna så jag tordes inte ta nå fler omgångar av efterrätten. Då skulle jag ha ätit mig riktigt fejt ;)

Efter middagen så satt vi o surra om en massa o senare på kvällen drog vi oss in i vardagsrummet och spelade wii. Herregud va roligt de är. Det är både roligt o spela o roligt att titta på när andra spelar o göra shyssta moves ;p

Strax innan klockan o1.oo var vi hemma. Där möttes vi av en glad hunn och en kattunge som var utvilad och redo för bus ;)

Kommentera här: