We still have each other

Jajjemen, idag är det den 29 maj 2007! Det ser ut som att det är en ganska grå dag, det kanske till och med regnar ute..?

Idag ska jag nog göra slag i saken o skissa lite, det var som ett tag sen.. Kanske kommer in en bild imorgon..

Jag trappade ner på piller knarkandet igår också, istället för att ta två alvedon plus en annan gul tablett tre gånger per dag så minskade jag ner det till en alvedon åt gången.. Jisses vad jag ångrade det beslutet när jag låg i sängen o skulle sova igår! Är huvudet dum får kroppen lida, right?
Men nu när jag har traskat över på den hårda vägen så tänker jag fortsätta.. Hehe, fick upp en bild i huvudet och citatet "come over to the dark side, we have cookies" *skrattar en massa* Ehm, ja, jag är lättroad! *flinar lite till*


"What have I become, I´m always on the run
Chasing demons will I fail again?
Watch me come undone, I´m helpless on my own
I´m a time-bomb baby ready to explode"

Takida - Ashamed


Kendra ligger nästintill på "Esc" knappen, hon ser ut o må så gott! Med tanke på katter så kom jag o tänka på Toves pappas talesätt "Kisse kisse katten.. pang!" Jag tror inte att han är någon vidare kattälskare..

Känner att jag måste stoppa någonting i huvudet, magen kurrar o kräver mat..
Avrundar med lite bilder.. Enjoy!


     
The Beauty



Cosby på garagegolvet


     
Gamla skisser

Kommentera här: