Kommentarer:

1 Kristina O (den äldre) 😅👵:

Bra Bella! Jag lever genom dig nu 😅 Jag ångrar mig fortfarande att jag inte tog mig tid att vila innan barnen kom 😂😭 Oliver säger att han "längtar jätte jätte jätte jätte många gånger efter liiiiiten mindre bebiiiis. Var bor den stans? Mmmmm. Åka nu" exakt citat när jag sa att ni snart får en bebis, som han ska få träffa sen..

Svar: Hahahaha, men gud vad gulligt 😍 ”Var bor den nånstans” 😉 Jo, den bor i min mage o har lite problem att hitta utgången tror jag 😆
Jag vilar o vilar o har nu hittat en fin uppallning av kuddar så jag lyckas sova godare om nätterna, så jäkla najs, även om de bara är nån enstaka natt kvar nu 😅🙌🏻

Den här vilningen skulle man liksom vilja ha en sparbank på o kunna använda sen, när ongen är ute o bestämmer hur sovtiderna kommer o bli 😂
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: