Midsommar 2018

(null)
After-amning i Östersund, på väg opp till Vängel :)

(null)
Lite trött o grining, men vörtte okej när hon fick "hålla handen" ❤️

(null)
Faster Liza o Ida :) Vanja hade gjort en midsommarkrans till Ida, så rackarns söt ❤️

(null)
Faster o Ida

(null)
När hon somnar i famnen ❤️

(null)
Surrar o dreglar hos faster :)

(null)
(null)
O så behöver man powernapa ibland för o orka med :)

(null)
I mammans famn 💕

(null)
I babynestet :D

(null)
På väg på upptäcksfärd

(null)
Vi gick i vacker terräng, tallskog 💚

(null)
Liza, Micke o Hedra hoppade på stenar :)

(null)
Ida passade på o powernapa ;p

(null)
Vattendrag, hällor, vitmossa o tallar, hallelulja!

(null)
Brattforsen. Kommer jag hit nån fler gång så ska jag utforska forsen närmre :) Mona, Vanjas mamma, skrev in alla våras namn i en gästbok :)

(null)
Också vid Brattforsen

(null)
Vanja o Mona vid Brattforsen

(null)
Pappa Micke med dotra Ida ❤️

(null)
Midsommarnatt 💚

Tack för att vi fick följa med och fira midsommar med er. Det var ett väldigt vackert ställe o jag hoppas att vi får följa med fler midsomrar ❤️

Kommentarer:

1 Kristina Olsson:

ÅÅ vad mysigt ni har haft det😍 Nu börjar jag sakna er för mycket. Må åka till er något nu😑🙄

Svar: Ja de va mysigt, Idas första midsommar 😍

Vi må ju komma opp o se hur ni har de, de har ju hänt massvis med huset 😘 Micke går på semester inatt, o är ledig i två veckor. Vi ska husvagns-semestra första veckan, men sen ska vi banne mig komma opp o hälsa på ❤️
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: