Plötsligt händer det!

Både igår o idag har jag lagat middag! Ja, de låter kanske inte så märkvärdigt. Men för mig är de en prestation när sambon jobbar eftermiddag o Ida vill bli underhållen mest hela tiden när hon är vaken, haha.

Igår gjorde jag köttfärssås o spaghetti, inget avancerat o de gick kanon. Idag blev de rödspätta, kokt potatis, sås med citronskal och sockerärtor till! Nu blev de så lyckat att Ida fortsatte o sova när vi kom hem från promenaden på eftermiddagen så då var de bara o ta tillfället i akt så att säga. Hon vaknade dock på slutet, men då blev de till o sitta o titta medans jag gjorde slutklämmarna (o så lite mutning med smörgåsrån) så gick de vägen! Tjoho!


Idag avslutar jag dagen med att känna mig som en supermamma. Sådeså ❤️

Kommentarer:

1 Mamma:

🤗 Du är en superbra mamma 😘❤️

Svar: Tack desamma 😘
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: