Påsken 2018

(null)
Lillbruttan, påklädd o klar påväg till Torringen :)
(null)
Här satt vi o myste i de finaste påskvädret!
(null)
Mamma och pappa kom upp o mådde gott :)
(null)
After-utevistelse-vila :)
(null)
Sånna här underbara påskbakelser hade Sway och Cecilia gjort åt oss alla :)
(null)
Såhär go o söt va Ida efter första natten i Torringen ;)
(null)
Redo för dag nummer två i Torringen. Den fina napphållaren som hon fått av Elin, Johan o kusin Benjamin hängde med :)
Det var dags att inviga dom tjusiga brillorna som hon fick i påskpresent av Jenny, Robert och Teija ❤️
(null)
Tåmlingen opp för finväder, brills o filten som Momma stickat :)
(null)
Robert och Micke grävde en grop o jag agerade arbetsledare. Fick hoppa in som skottare en sväng för grabbarna tyckte att det var färdigt med grävandet, men jag ville utöka, haha.
(null)
Micke stekte en perfekt kolbulle till mig ❤️
(null)
Skulle ta kort på Jenny o mig, framför stod Robert o trodde att jag knäppte kort på honom så han gjorde nå jäkla move som gjorde oss såhär glada ;D
(null)
Pappa Micke ❤️
(null)
Korvgrillning o så
(null)
Hedra höll ställningarna med grävning, skällning och busning :)
(null)
Fränaste Teija o Jenny :)
(null)
Påskmiddagsbjudning på Näset på påskdagen, en massa gott! Favorit är ju räktårtan o sen ett hårt tunnbröd som jag inte verkar ha ätit innan, jisses skulle kunna äta massvis av de ;) o sen en efterrättskaks som va så jädra god. Ingen aning om vad den hette men den skulle man kunna sopa i sig en hel hög av ;p
(null)
Dagen efter påsken. Här låg hon i sin finaste pyjamas. Även de en påskpresent av Jenny, Robert och Teija. Ett tyg som Jenny hittade o så bad hon Karin sy en pyjamas av de. Så fin med rävar på ❤️ 
Har snöat in lite på rävar åt jäntongen ❤️

Kommentera här: