En bild sen i lördags

(null)

Minusgrader och strålande sol. Det enda som var tokigt här var att Hedra hade bestämt sig för att följa upp nå spår, förmodligen rådjur, så hon drog iväg med ett tunnelseende/hörande.
Jag vörtte vettskrämd o trodde att hon skulle springa hela vägen till E14 o bli överkörd. Det är tur att Micke är lugnet själv. Han stövlade iväg i huggarkläderna efter na o jag stod kvar o hoppades att dom skulle hitta igen varann. Sedan, efter att Micke försvunnit i horisonten så ser jag att Hedra kommer ut på den öppna ytan igen. Jag slänger ut godisar på backen o säger ordet "sök" då jädrar kom hon som en kanonkula. Så snart hon var framme kopplade jag na o sen fortsatte jag o be henne söka reda på godiset.
Hua, nu blir hon kopplad ett tag framöver. Hon är ju även i den där åldern då dom förväntas vara lite tjurskalliga, ska klättra på rangskalan och spökåldern. 
O snart ska hon väl börja löpa också, lilla fröken :)

Kommentera här: