Supersöndag

När jag slutat jobbet så var det bara hem och vända. För redo o startklar på gårn stod Micke o Heavychevyn :)


Vi for upp till Torringen där jag blev bjuden på murikamat, med massa god sås, och till de så fanns det en hel termos med mjölk! Den här karln vet precis vad jag vill ha ;)

Efter den goda middagen så kom Robert o Jenny förbi brummandes på skoter så dom stannade o surra en sväng :)

Vi avslutade kvällen med en långbastu. Det var inte olidligt hett så vi lyckades nog sitta en och en halv timme :)


Tack för en supersöndag, den var väldigt uppskattad <3


Utsikten från bastun till stugan, där det för övrigt står en snygging i bild ;)
Okynnes-skottar-maskinen och Heavychevyn :)
Du och jag. Tack för att du tar hand om mig o får mig att må så bra <3
Det är såhär det ska smaka när man "går ut och äter"
Här vörtte man inbjuden till bastun :)

Kommentera här: