Vårruset 2017 Sundsvall

I år var det dags igen! Jag o Kristina ställde oss i klungan för "springa"

O jävlar vad bra det kändes i år! Jag trodde att det skulle bli kämpigt då jag inte har tränat så mycket som jag skulle ha velat. Men som sagt, det kändes jättebra o jag är jättenöjd med de :)
Kristina höll koll så vi höll rätt tempo o inte drogs mä när dom flesta ökade i starten.
Vi tog de lugnt o vilade i nedförsbackarna o allt de här gjorde att jag kände mig i princip oövervinnelig till 4 km :D
Därefter började jag o bli trött, när huvudet visste att det var mindre än en kilometer kvar. Men de gick ändå, hela vägen runt utan att gå.
De tackar jag Kristina för, bra jobbat och bra tempo-vägledning :)


Det här gör vi till en tradition :)

Före och efter start :)

Kommentarer:

1 Mamma:

Bra jobbat tjejer 👍💪

Svar: Tack Mamma ❤️
Isabelle Elfvendahl

2 Mamma:

Bra jobbat tjejer 👍💪

Kommentera här: