Söndagstur med Allan Ballan

Fy tusan vilken rolig svängom! Jag skrattade hejdlöst åt allt och inget när vi skumpade runt. Micke som försökte hoppa bak när det inte gick. Alla dess burkningar som slutade i att vi låg på sidan och tokskrattade. Micke som satte sig på mina knän lite titt som tätt, o han fick även bättre fäste när han ovetandes stod på mina skor.

När Kristina tippade av till höger o vänster. När fjädringen vörtte stum o de ljud som kom ur oss var nå grymtande. När Micke hillclimbade i en grusgrop. När Fredde skulle göra likadant men fick tvärstopp av nån rot under snön, kastades åt sidan och sidehillade åt höger.

Det här rekommenderar jag till alla! Så fantastiskt roligt, och ja, det blir vad man gör det till :)

Stormössa o peltorkåpar :)
Det gäller att flytta tyngdpunkten ofta när man är ute på Allan Ballan tur :)
Tyngdpunktsförflyttning pågår :)
Det är inte för intet de krävs en "aktiv" körstil, haha
Månen var med på ett hörn, jag ville ta ett kort och Micke ville sträcka ut ryggen :D
Det blev några broöverkörningar
Ospårat och oändligt kul :D
Snötyngda träd o frågan var om vi skulle ta åt vänster, höger eller rakt fram :)
Jag tror att vi var tillbaka i Ljungaskog vid 17.30 :) Jag kan inte annat än o hålla med det som Micke vrålade ut när vi körde i ljusets hastighet på vägen hem "VILKEN MASKIN!" :)

Kommentera här: