En minihelg


Torringen i torsdagskväll :)
Våran mysiga husvagn, som jag gillar den :)
Jag i sängen o Hedra som ligger o tar igen sig i soffan :)
Hon som va med o plockade/åt upp blåbär :D
Båttur på Torringen, vi hade så fint väder på fredagsmorgon/förmiddag :)
Kikarn :)
O där tog Hedra o somnade ;p
Världens bästa husse <3
Korvgåbben min <3
Körv :)
Torringen, finvere, hunn o kärleken :)
Hon som höll span på bilarna :)
Sandstrand à la Torringen :)
Pitstop på Bastunäset. Jenny, Robert, Micke o Hedra :)
Snyggingen :D
Hedra på Bastunäset
Den vackra ljungen
Storbilan :D
På kvällskvisten blev de bärplockning med Jenny, Robert o Micke. Det är kul o plocka när de finns bär, de tyckte grabbarna också :D
Hedra i blåbärsriset <3
Han som inte va lika road över o plocka hjortron ;p
Hedra vid tjärnen i skymningen. Sammanfattar det hela väldigt bra. Den känslan som bilden ger mig, det är värme o kärlek o de tänker jag leva på ett tag <3

Kommentarer:

1 Mamma:

Vilka härliga bilder 😘

Kommentera här: