Du värmer och visar naturens bästa sida

För ett år sen idag så dog en alldeles underbar och speciell Momma. Det gör ont och gott o tänka på de. Ont att hon inte är kvar här, fysiskt. Men även gott att tänka på att hon var en hujedamig superbra människa. Händig, rolig och klok. Hon var och hon är min idol.

Ikvällst när jag va ute o cyklade så fick jag se en alldeles underbar kvällshimmel.

Om det inte va Momma som kirrade de för mig så var de helt klart för henne det var så vackert.


Min Momma är bättre än din Momma, om inte din Momma är min Momma, för isåfall är vi jämlika :)

Kommentarer:

1 Elin :

Så fint!

Svar: Visst är de fantastiskt? Blir alldeles glad inombords av att få uppleva dessa färger :)
Isabelle Elfvendahl

2 Mamma :

Så fint skrivet 🤗 ❤ 🤗

Svar: Tack Mamma ❤️
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: