Frostigt och kallt

Såg ett väldigt iögonfallande spindelnät på morgonens promenad. Frostigt o fränt :)
Det var frost högt upp i granarna också. Snart är vintern här hörrni :)

På promenaden träffade jag på en bybo (förmodade jag) som tyckte att vi hade gjort så fint hemma. Han berömde oss o sa att han tyckte att det var en väldig skillnad från hur det såg ut förut o hur det ser ut nu :)

Det är så roligt att det faktiskt kommer fram människor som för mig är främmande och talar om vad dom tycker att vi har gjort fint. Positiv bekräftelse från bybor är som en liten belöning och motivation på allt jobb vi har lagt ner, jättekul :)

Kommentarer:

1 Kristina O (den äldre 😂):

Ni har ju superfint ju 👌👌 Men inte behöver du vara så negativ och snacka om vintern nu 😉 Jag har inte accepterat att sommaren är över än!🌞👙🍓🍉🌻🌼⛅ Det satt en tjej på en busshållplats med vantar och mössa. Min första tanke var, "men vafan, varför har hon tagit på sig sånt där nu" ... Sen kom jag på att det var ju oktober och -2 😭😖❄

Svar: Hahahaha, lugn du, snart ska pöjkan ha en varsin skoter o räsa runt på 😁👍🏻
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: