Hemmavid

Skriv inläggstext 

I söndags var vi ut på en liten promenad o avslutade med en runda på julmarknaden på hembygdsgården :) Både jag o Micke kom fram till att det inte var samma tempo, trängsel eller utbud som att gå på marknad i Thailand, haha. Men mysigt var de :)
Fika hemma i soffan, något som man uppskattar när man kommer hem :) Te o polarmackor med skivbar leverpastej, yum yum :)
Hubbegubben har varit med oss sen de blev sjukstuga i B-byn. Lika glad för de va han :)
Igår var jag ut på en halkig promenad runt Erikslund, tackar innerligt uppfinnaren till broddarna, annars hade de aldrig gått :p Hörde en rolig grej på Söndagsmorgans podden när jag var ute o halkade mig fram igår; "Bättre att ha det glatt på hal is än att gå i lera och sörja" haha

Kommentarer:

1 Kristina O (den äldre) 😅👵:

Inläggstext

Svar: Haha ja, jag blev sur o skulle redigera om inlägget, men när jag gjorde de så försvann all text på bilderna, så då fick jag redigera om de igen, o när jag va klar o publicerade, ja då hade jag glömt o sudda bort "skriv inläggstext" 🙈
Då gav jag upp o lät de va som de va.
Jag va hungrig o inte på humör 😂
Isabelle Elfvendahl

Kommentera här: