Vi ses

Idag är dagen du begav dig iväg till din man och din son.
Världens bästa Momma. 
Kloka, varmhjärtade och glada Momma. En Momma att vara stolt över, en Momma jag är stolt över.


Jag är egoistisk, för jag önskar att du hade levt i många år till. Att mina framtida barn skulle få träffa dig och få den där fantastiska känslan som jag alltid får när jag tänker på dig.
Varenda gång jag kom så sa du alltid "Bella Mi" o började tralla på en liten sång.

Det där finurliga leendet. Det där underbara busiga leendet. Det såg ut som att du hade gjort nå busstreck och var full av förväntan.
Jag kommer att sakna dig så otroligt mycket.


Men nån gång ses vi igen, det är klart att vi gör.
Det känns bara väldigt läskigt att jag inte vet när, och det är inget jag kan göra någonting åt för att ändra på de.


Kommentera här: