Mannen med stort M


Det här är jag och mannen i mitt liv. Jag kan inte beskriva allt fantastiskt som händer i min kropp när jag tänker på honom. På allt han gör för mig och hur han får mig att känna.
Jag blir så fånigt glad o lycklig. Jag måste ha gjort nå fantastiskt för att få ha honom vid min sida, nu och för resten av livet :)


Bilder från helgen;
 Lördagens underbara morgonsyn :)

The road to Torringen och den underbara snön.

Så söt sambo som testat nyförvärvet sitt ;D

Skoterspår och snöflingor, kärlek all over :)

Mission köra-fram-Johans-skoter-bland-stock-och-sten. 

Backcountry deluxe :D

Våran egendesignade snölykta :)

Elda, de kan vi ;D

Söndagens kökssoffevy, winter is coming :)


Måndagar kan också vara bra, trots att Micke åker o jobbar.
För imorse klev han upp samtidigt som mig för att äta frukost o så innan jag åkte o jobbade. 
Han hade dukat fram kärlekste (tack Anna o JO för den fantastiska tekannan och det supergoda teet) stut, våran egengriljerade skinka och pappas hemgjorda risgrynsgröt. Plus i kanten för dom tända ljusen.
Snacka om att jag kände mig älskad så tidigt imorse, på en måndag :)
Min bästa jobbarmåndag hittills!

Kommentera här: