Har jag misslyckats eller har jag gjort en omväg runt reglerna?

Att slösurfa på hm's rea är inget bra tidsfördriv. Inte om man har sagt att man ska ha ett shoppingsuppehåll till nästa lön o bara lägga pengar på bensin o skotertillbehörs-snask.
Well, I've found the golden middleroad!
Det jag har lyckats shoppa kommer att levereras tidigast 27/1. Alltså så har jag inte lagt ut nå pengar förrns nästa lön katchingar in på mitt konto!

Varje plagg har ett medelvärde på ca 57:- o då är det två byxor, varav den ena inte var på rea o gick på 299:- samt 7 baströjor, 2 par kabelstickade strumpbyxor samt lite trosor o krafs o ett superdupersnyggt kuddfodral!


Jag har lyckats att shoppa samtidigt som jag inte har brutit utmaningen jag gav mig själv. Jag är rätt nöjd för tillfället :)

Kommentera här: