Att sova i sin egen säng

Och att vakna i sin egen säng, det är skönt. Iofs så gör det inte mig så mycket vart, hur och när jag sover. Men det är ändå nå speciellt mä sin egen säng.

Jag slog upp mina blå redan klockan o8.oo, slog igång en tvättmaskin och hoppade in i duschen. Jag har även hunnit packa lite mer i väskan inför avfärden till Fäviken. För att effektivisera det hela har jag även lagt fram några enstaka plagg som jag ska packa till på söndag. Då åker vi till Rättvik.
Så nu blir det inget sova i sin egen säng förrns nästa söndag.

Karln bjöd mig idag på omelett med champinjoner i, jättegott! Nu ska vi ut o plocka rödvinbär.
Om någon timme åker jag upp till Fäviken, med ett pit-stopp i Ånge (Karin ska färga mitt hår, och med detta tidsschema så må vi göra de idag om jag vill ha nyfärgat hår till Rättvik) och nästa pi-stopp i Röde. På de sista stoppet ska jag hämta upp Sussa o ta mä henne till Fäviken :)

Gull&Gott

Kommentarer:

1 Susanna - mitt liv i Oslo:

sv; haha, ja då skulle du verkligen platsa här i Norge ;) Tycker de bara äter bröd och Grandiosa till frukost och lunch ;)



Allt bra annars då? Njuter av semestern?

Kommentera här: