Äppelmos-kok, check!

Fyra burkar färdig äppelmos blev de. Och jag ska alltid mixtra jag. Slängde i ca 20 röda vinbär, så moset blev rosa. Toksött ;)

Tidsoptimisten Bella kan ta sig i rövva på att hinna göra äppelmos och baka bullar på en o samma kväll. Söck.
Jag va helt inställd på att klara båda dessa uppgifter + att jag skulle hinna duscha. Skakar på huvudet och inser att en dusch är mer att föredra än att baka bullar för första gången all alone.
Nej, baka bulls vill jag göra någon dag jag är ledig, då finns de förmodligen tid ;) Kanske ska ta o ställa in mig på söndags-bakning.

Duscha va de ja, inte fastna vid datan.
Duschpuss!

Kommentarer:

1 cover letters:

Problem i världen inte existerar, det finns händelser och människor som rör honom som han kallar dem problem.

Kommentera här: