Nyvaken o Dagens Planer

Men alert!

Så, sista april idag. Sussa va sugen på o komma ner o de är ju självklart att hon är välkommen! Jag hoppas hon tar mä sig fiddyn sin så vi kan dra ut på en svängom idag innan festandet börjar. Vi är nu ett gäng som har fiddys; Jag, Henke, Karin, Johan, Staffan, Sussa, Jossan. Jag väntar på att Robert och Tove ska införskaffa sig en varsin. Thomas verkade bra sugen på o köpa sig en han också, o de är ju tokkul! Jag tycker om att umgås mä människor som får mig att le o skratta, o det är en sak som alla dessa människor har gemensamt.

Jag på Karins fiddy när jag o Love var ute på trail-sling

När Henke vaknar ska vi ut o byta slang i bakdäcket på fiddyn min, jag hade ju tydligen punka jag. Hinner jag ska jag även försöka ta tag i lite kartonger i förrådet uppe. Måste se till o bygga om lite där in i så vi kan hänga in vinterkläderna.

Nej ni, nu ska jag o Aike ut o cykla. Det gäller att man är vaken i tid o kan bocka av de på checklistan tidigt om dagarna, då de nu verkar ha kommit vårvärme.

Kommentera här: