Nyhet och hamsterbeteende



Om ca två veckor har vi en ny soffa hemma hos oss, och ja, jag är jätteglad :D Även att de ser ut som att vi måste skaffa ett nytt vardagsrumsbord då vårat nuvarandra inte kommer att få plats. Jag som verkligen älskar det bordet, det är så urbota snyggt! Och även att jag har fått de av Johanna en gång i tiden. Jag måste försöka hitta någon lösning så jag kan ha bordet någonstans, för slänga eller sälja, det är inte min grej! Det är inte för intet som Henke kallar mig för hamster ;)
Nu kanske vi även kan komma att använda våran gigantiska bollampa som vi köpte för en billig peng på ikea, den kanske skulle göra sig snygg i vardagsrummet, eller så får spotlighten vara kvar där den är.



Hjärtar denna ;)

Muse - Supermassive Black Hole

Kommentarer:

1 lotta:

älskar låten! ^^

Kommentera här: