Dagens stök o bök

Dagen började mä att jag tog Assi på en cykeltur. Blev den vanliga rundan så va hemma strax efter 45 min. Hem o utfodra honom för att sen ta mä mig Aike ut på samma cykelväng.
Hem igen, och iväg igen, storhandling på ica. Förstår inte att vi aldrig lär oss att ta en vagn, nej istället ska vi fylla korgen överfull :p Tror de är lite psykiskt i de där; tar man en korg blir de inte så mycket. Well, de blir de iaf, åtminstone för oss ;)

Efter handlingen så blev de såklart tillbaka hem. Fick en omelett till frukost slash lunch av karln. Gott som tusan!
Hoppade in i duschen o långduschade. Bella gillar.
Efter att jag hade gjort mig iordning o plattat håret så tog jag mä hunnan ut på en promenad. Hem o lämna dom för att styra Skylinen mot Bräcke. Va ju tvungen o fixa mig ett pass eftersom jag inte har nå giltigt.
Så om 5 arbetsdagar kommer passet att finnas att hämtas ut på Ånge polisstation. Nämnde jag att jag såg ut som en tok på kortet? Poliskvinnan frågade om jag va nöjd mä kortet eller ville göra om. Jag sa att jag skulle ta de. Något nytt att skratta åt ;)

Jo, resorna till o från Island är nu bokade. Så om en månad är jag o Tove på Island. Helt obegripligt. Låter som en saga i mina öron ;) Ska bli så himla kul, o de är ju som Tove sa, man ska banne mig unna sig en semester. Det är man värd.
Undrar just hur de blev för Karin, hon va ju tvungen o höra mä sin chef. Må ta o skicka ett sms till na :)

Jag hade planerat att de här skulle bli en slappardag, men de blev de då rakt inte. Nu är första gången jag sitter ner o slappnar av. Jaja, de kommer fler dagar ;)

Jag o Sussa, midsommar 2o1o, Drevberget :D
Svej hej!

Kommentera här: