Mardröm

Det är inte ofta det händer, men inatt drömde jag en mardröm. Som vanligt så är drömmar obeskrivliga. Men jag ska försöka summera det hela. Jag visste att jag skulle vara mä i ett spratt, som dolda kameran, fast mycket elakare. Vi var ett flertal som var instängda i ett hus o detta skulle iscensättas som tidernas värsta skräckfilm. Jag visste de redan innan, så min strategi var att antingen titta på allt o försäkra mig själv om att det inte var sant. Alternativ två var att sätta sig i ett hörn, gömma huvudet mot knäna o bara blunda, det man inte kan se händer inte?
I vilket fall som helst så började jag mä det sistnämna alternativet, jag blev alldeles för uppskärrad av allt som jag visste hände medans jag blundade, så jag övergick till metod nummer ett. Självklart resulterade de i katastrof o världens alla hemskheter hände på en o samma gång.
Tillslut lyckades jag vakna, och när man väl lyckas vakna från en mardröm, då är man rädd att somna igen, för tänk om man kommer tillbaka till samma ställe igen? Lyckligtvis gjorde jag inte de, o de tackar jag John Blund för!

Igår var vi nere hos Henkes föräldrar, jag skulle hjälpa Henke o meka mä skotern. Han gjorde givetvis de mesta, men en del skruvande blev jag betrodd mä! Man lyckas ju bli skitig o oljig, o efteråt tvättar man händerna. Det luktar fortfarande lite svagt av "mek". Jag må va konstig, men jag tycker det luktar gott! Jag tycker även att det luktar gott i dom flesta källare också, so judge me by your self :p


Även att de igår va premiär för "Sveriges värsta bilförare"
"Stanna för kärringen i päls!"
Beskrivningen av skylten återvändsgränd blev "T-röd?"
Livsfarliga i trafiken, men ack så underhållande tv!

Kommentarer:

1 Johanna:

hahaha! tyckte "kärringen i päls" va komiskt! Fast hela programmet e ju underhållande =)

Kommentera här: