Open mind

Igår var vi ner till Karin o Elin i Sundsvall, Elin skulle ha utflyttningsfest.
Det blev en hel del utspillt rödvin, som min sambo lyckades mä efter att han hade hittat en yogaboll som han använde som basketboll ;)
Vid 23:30 drog vi oss in till stan, mot Oscars där de var open mind. I kön upptäckte Henke flaggan o sa att den var väldigt färgglad. Alla utom Foppa o Henke visste vars vi skulle så vi hade riktigt skoj där ett tag när Henke började inse vars vi skulle ;)
I kön så börjar Henke o inse ett problem. Han var kissnödig. Väl inne så står vi utanför toaletten o han säger att han tycker att de är jobbigt, han skickar in Foppa som bara skrattar o sen lyckas han roffa åt sig en toalett. När han kommer ut ser han lite skärrad ut. "Det där var inte roligt" var kommentaren han kom mä :p
Under kvällen så får vi se diverse personer o vi småler mest hela tiden :p
Foppa o Henke kör även diverse posér, som "tänkaren" o även vila ena fotsulan mot väggen, jag fick skratta gott kan jag lova!

Men, en fråga, Foppa frågade va dom här små trollen i Ronja Rövardotter heter, denna frågan ställde han till mig när vi stod i kön ute i kylan o min hjärna var lite halvfrusen, som resten av kroppen. Jag kom inte på vad dom hette men tänkte dra till mä nå finurligt, jag skulle säga krulltottar men tungan knöt sig så istället ramlar de ut knulltottar ur min mun. Foppa vek sig av skratt o frågade flera gånger under kvällen vad dom små liven hette. Har fortfarande inte kommit på de, så är de någon vänlig själ som vet, så tala gärna om de :p

De va riktigt trevligt att vara nykter o vara chaufför denna kväll, speciellt idag, dagen efter ;)
Även att jag jobbar idag så de va delvis därför som jag valde att agera chaffis :p
När vi väl hade kommit hem så hade både Henke o Storöga slumrat till i bilen. Öga sov nå jävulskt hårt, men tillslut fick vi liv i han o förklarade att de va tajm o kliva ut. Hans sista kommentar denna kväll lät ungefär såhär "Jag tyckte de var väldigt dålig tidpunkt o väcka mig nu" :p
Huvudet låg på kudden 04:30 imorse. ;)

Hej o hå!

 

Kommentarer:

1 Bella:

Kul att hitta dig här. =) Är allt bra med dig? De där små trollen i Ronja heter "rumpnissar"...

2 Johanna:

exakt va jag tänkte skriva å, Rumpnissar e de ju :p

3 Bella:

Ja, du får göra det. =) Ha det gott!

Kommentera här: