Packad o klar


Nu är jag packad o klar o inväntar skotergrabbarna :)


Henke som fastna på gårn förra säsongen o Tove som hjälper Mokard som kört fast. Härliga tider mä fastkörning, sånt tycker jag om! ;D

Karin o Telin skulle inte följa till Österund ikväll, lite trist, men man kan inte alltid få som man vill.
Jossan ringde dock o hon o Sussa skulle vilja hitta på nå ikväll, så förhoppningsvis får dom också komma bort till Petra o Storöga sen. Va ju som ett tag sen jag träffa Jossan, o ännu längre sen jag träffa Sussa. Sist jag träffa Sussa va på Nälden galan, eller jo, jag träffa na ju en snabbis på Kluksfestivalen också, men de räknas inte :p

För övrigt så lyssnar jag nu på Grande Roses - I don´t wanna get back on that horse again. Köpte skivan deras, men lyckas inte få in den på datan så jag kan lägga över låten till telefon. Jobbigt :p

Kommentarer:

1 beautyboxen - skönhetslyx, vardagslyx och annan lyx:

Hej! tänkte bara tips om tävlingen i min blogg där du kan vinna finfina priser!



ha en fin dag!

kram

linn

Kommentera här: