Provrumsdag i hemmet

Idag ska jag fördriva dagen mä o prova lite kläder som är liggandes i garderoben.. Ha en provrumsdag i hemmet helt sonika! Alltså, ska testa o prova mig fram mä lite olika outfits.. Allt man provar äger man ju redan, kan ju inte bli mycket billigare o bättre! :D

Igår fick en annan se första snön också! Även att de snöa i Ljungaverk, Turingen o Snöberg (de sistanämnda, inte så förvånande) men ICKE i här Ånge.. Tills nån timme senare, då singlade de ner vita snöflingor! O jag fick genast ett flin på läpparna! De är så himla mysigt mä snö, o jag längtar tills de blir kräksnöing så man kan ut o sladda lite spontant, haha :D
Även att vi ska hitta på massa tok i vinter..Åka till vemdalen o grejsa, kanske ta mä Toves skoter dit o tolka? :D Åh, jag längtar redan! O sen må vi förstås åka o inviga storsjöbadet o även göra debut på paradisbadet ;D

Idag blir de Sundsvall 1630, Tove ska åka o glo bil, o förmodligen kööööpa, o då får jag äran att köra Sunny Burn hem till Ånge ;)

NU: Duscha
SEN: Rota fram kläder
SENARE: Sundsvall, here Sunny Burn come!

Kommentera här: