Dans Bella

"Gimme gimme gimme a reason to make me move move move my feet" - Bulllets & Octane

Igår va man iväg på dans mä Tove.. Tydligen är jag inte ett hopplöst fall! Jag har taktkänsla o dansar bättre än många killar, de är fan ett bra betyg.. Lyckades ta mig igenom två hela danser utan o trampa den andra stackarn på tårna! Är du kille o ska dansa, gå inte bara runt dansgolvet, för de, DE va oootroligt tråkigt! De ska va lite fart åtminstone.. Tydligen så heter de foxtrot den vanligaste dansstilen.. de är alltså två mä höger o så en lite bakåt mä vänster.. Faktiskt jävligt roligt !

Ska satsa hårt på o försöka hitta nån buggkurs så jag o Tove kan visa vem de är som bestäm, även på dansgolvet!
Nu ska jag åka till stan o småshoppa lite mä TT.. Sen blire hem o iväg på kick off mä jobbet.. ska bli tokroligt! Efter lite skummande så verkar de som att vi ska testa paintball, o satan va kul de ska bli, o fy fan va förbannad jag kommer bli om jag blir träffad :p

Hoj hoj!


Kommentarer:

1 tokfranz:

hahahaaa så du gillar dans.. tur för dig att de är dansbansveckan nästa vecka.. KUM till Mora vetja .. fast de är ju i malung men jag bor ju i mroa om du fattar lixom =) hahaha ..

Kommentera här: