Mazda 323

Bilen som får agera redskap när vi va ute o skulle "bära bil" Ja, vilken resa säger jag!
Efter att vi hade körrt en del vägar som inte gav något så va de någon som kom mä idén att vi skulle lyckas komma över på andra sidan på en avgrävd väg.. o mittemellan vägarna så va de en liten bäck.. Åjo, de fanns plankor o stenar, så de här, de skulle säkerligen gå vägen!
Sagt o gjort, o de funka faktiskt! Ja, jag säger då de, måste se till o få fram någon bild som jag kan lägga upp för dom som har svårt att göra sig en egen bild.. Vi avrundade tiden till 2 timmar, från ena sidan till den andra.. :p

Nu ska jag ta o ringa Tove Love, hon va på dans igår som vanligt, o vid två tiden någon gång fick jag sms om att hon näckade i bilen på väg hem, detta pga att nån hade slängt i henne i vattnet mä kläderna på ;)


Gull&Gott tillsvidare!

Kommentera här: