Good to be a girl

"Bjuder du på nå alkohol för en puss?" Småskriker bruden över barkanten för att kunna göra sig hörd..
Grabben gör en snabbkoll åt både höger o vänster sen lutar han sig fram o ger bruden både en öl o en puss..

Ibland äre bra lättsamt o vara brud, killar är oftast så mycket mer lättlurade.. Fan, man skulle kunna lura av en kille alla kläder o sen bara skratta o gå därifrån, får jag någon gång tillfälle ska jag göra detta, dessutom ska jag ta kort på offret, mohaha!


Nej fan vilken jävla hård måndag de här har varit, denna dagen, aldrig mer, hatar att känna som jag har gjort de idag.. Jag vill känna att ett leende sprider sig i mitt ansikte för en liten skitsak istället för att jag ska bli förbannad o muttra för minsta lilla.. Imorrron är en annan dag, imorron är det tisdag, o då ska jag minsann ha gaskat till mig :)




"Du har en attityd som säger, du har ingen chans"




-

Kommentera här: