Old memories

           




Läste en gammal klasskompis blogg igår, längst ner i inlägget så var det en bild o under bilden stod de att dom på kortet var utomlands.. Jag tittade en stund på kortet o kunde inte se vilka de var.. Mitt minne börjar redan att falna tänkte jag skrattandes o tittade lite extra noga.. Då fick jag syn på den, en helt otrolig förvandlig på en människa! Jag skulle alrig ha hälsat på den här personen på stan om jag gick förbi.. O ändå var vi nästintill ihopvuxna under högstadiet... Jag satt mä gapande mun o bara strrade på bilden.. HUR I HELA HELVETE kan någon förändras så oerhört? Det är för mig ett mysterium..

Ikväll kommer Jossan hit o hälsar på en sväng, sen blire Turingen nästa o imorron far vi till Dollar o shoppar massa onödigheter o på söndag får vi sona får våra shoppingvanor genom att städa lite :)


"I hold out for one more drink
Before I think
I'm looking too desperately"




Have a fucking beautiful weekend babes!

-

Kommentera här: