Ditt paket är på väg

Heja heja! Varför känns alltid tiden mellan de att man klickar på köp fram till de att man får hem den efterlängtade ordern som en hel evighet?

Har grejsat mä lägenheterna idag.. Måste ta rätt på dom kvarvarande kartongerna i källarn o få hit dom.. Körde hit två uppsättningar däck förut idag.. Trodde de skulle gå som en smäck o få in dom i matkällarn.. De trodde jag ända tills jag fick se något som såg ut att vara en ihopsnickrad sak som ska innehålla pärer.. Detta fenomen täcker upp mer än hälften av golvytan.. Men, tänkte jag o fick en idé, jag ögonmåttade lite o kom fram till att de säkerligen skulle gå o trava fyra stycken på höjden brevid pärgrejen.. Pust o stånk och NEJ det gick ej.. Lyckades på något jävla vänster få in fyra däck.. Well, fyra kvar! Fråga mig inte hur, men jag lyckades! ;)

Vid tre tiden kom Totte hit o skulle betala för nå gammeldäck jag ha haft förut, bjöd upp han på kaffe så vi satt väl o surra en timme.. De va riktigt trevligt o bara surra, o höra lite skvaller också förstås ;) Även att han hetsdrack tre koppar kaffe, jag lyckades haspla i mig en o tog en PK till efterrätt ;)


Nu blir de till o göra ett ryck till mä några kartonger.. Sen må jag få i mig nån middag!


- Fäviken -

 

Gull&Gott

Kommentarer:

1 Johanna:

haha!! bra där!! Ingen däckad Bella idag inte :P

Kommentera här: