Goood morgon!

Jag uppdaterar inte så ihärdigt, men jag kan alltid försöka göra en sammanfattning sen sist..

Jag kan börja berätta om helgen. Eller ja, rättare sagt sen i onsdags.. Eftersom jag lejde bort mitt helgsjobb så att jag skulle kunna umgås/shoppa mä en brud som skulle komma upp från Mora o hälsa på i Östersund så började min helg redan på onsdag.. Men nu blev de ju så att hon ändrade sin helg så jag fick minsann hitta på något annat.. Så på onsdagskvällen slutade jag o jobba 18:40 bytte snabbt om till träningskläder o blev upplockad av Tove o hennes räzermaskin utanför jobbet.. Efter träningen, hem o duscha o tokpacka sen begav jag mig till min förra bostadsadress, Turingen.. Jag sov över hos krysset, kan meddela att vi somnade i soffan efter att vi sett jackass o dirty sanches :D

Torsdagmorgon, 07:00 vaknar man av de outhärdligt hemska alarmet.. Upp o hoppa, klä på sig o sen koka lite oboy, sen bar de iväg på harjakt! Eftersom den här grabben är en aning förvirrad så frågade jag om vi hade mä oss allt innan vi åkte, jodå, de hade vi, bössan också frågade jag o skrattade, jodå, den va också mä..
Dimman låg tät o hunn gnisslade o gnålade i baksätet o var mycket ivrig att komma iväg..
Väl framme så fick man höra på ett drev o sen blev de även sagt så att jag skulle få skjuta haren när den kom, så jag blir tillsagd att hämta bössan.. Vars har du lagt den då frågade jag o travade fram till bilen.. Skuffen får jag till svar.. Kikar in o de enda mina ögon ser är ett reservhjul o ett fälgkors.. Här ligger de ingen bössa konstaterar jag.. Jag får lite mutter till svar sen kommer de, just fan, jag la ju ut den hemma på berget igår!
Ett gott skratt förlänger livet, o fan va vi skratta! Jag fick ialla fall se haren denna dag, o jag skulle säkert ha kunnat skjute den också om jag hade haft nån bössa!




Fredag, inflyttningskalas i Trångsviken, mycket roligt hade jag, orkar inte gå in på en massa detaljer, somnade vid 05:30 all alone i skinnsoffan mä Nero som vapendragare i soffan intill.

         

              
Linslus? ;)


Lördag, jaha, tydligen så var inte den sista spriten så hälsosam för min mage, fik spy tre gånger.. Halvo till heroes maratonet på tv4+.. Klockan 16:00 insåg jag att jag va tvungen o åka hem, skulle på personalfest på kvällen.
Hej o hå så jag inte var upplagd för middag. Magen kurrade o jag längtade tills maten kom.. När förrätten kom så bestod den av en massa klet o sen en laxbit.. Gravad eller vad det heter.. Den konsistensen är inte något jag rekommenderar för en stackars människa som är bakis..
Kvällen till ära så var de 80-tals musik som hägrade, vid 11-tiden hade jag fått i mig en lite mängd alkohol så nu kunde jag hoppa o tjimma lite på dansgolvet! Sammanfattar kvällen som lyckad..

Söndag, inte ett dugg bakis, men denne dagen så skulle vi åka hem till bror o gratta honom lite i förtid eftersom han fyller 30 (idag faktiskt, så GRATTIS) av mig fick han 30 tian lotter o sen 200:- som ett sparkapital till en bärbar data..

Näe, fan va jag har uppdaterat nu.. Dags för frukost.. Ska prova på någon fil mä blåbär o nå mer krims krams, de blir säkert smaskens!

Hoj hoj!

Kommentera här: