Tha Life

Livet är hårt sa bonden, grymt sa grisen..

Jahaja, då har man avverkat några dagar ur livet då.. Var ledig torsdag - söndag, just för att jag skulle åka ner på en bilmässa i Stockholm nånstans.. Men de blev inge av mä de, så istället tog jag o köpte mig ett oljefilter o körde till Turingen, sen blev de oljebyte i min kära Audi o så drog jag åt fläktremmen så fanskapet slutade tjuta..
På kvällskvisten blev de pingis, o herregud va skojsigt de är! Jag är dock lite för ivrig på´t, men roligt är de.
Var uppe hyfsat sent på torsdagskvällen.. Surrade bra länge mä Thomas om allt o inget.. Somnade väl vid 3-4 nån gång.. Upp igen vid åtta tiden, då åkte vi o hämta upp Lotta i Rätan..

På kvällskvisten brummade jag in till Östersund o fick ett trevligt välkomnande, tända ljus o hela kittet.
Lördag, skjutsade in Peter till hans jobb, sen skulle jag fördriva tiden mellan 13:00-17:00.. Ja, tänkte jag lite busigt, jag åker ut till odenskog o sladdar lite, sagt o gjort, o fy fasen va roligt jag hade! For o sladdade runt som en toka i 1,5 - 2 timmar, sen kom jag på att jag skulle hinna duscha o "häma te mä"
Nyduschad o iordninggjord så tar jag bussen in mot stan, hoppar av vid Peters jobb o får träffa på några från hans jobb..
Sen blir vi hämtade av en herr Sjöqvist i en Audi Quattro.. Markus som sitter i framsätet blir efter ett tag ganska förbryllad o undrar vad de var för ett häftigt ljud som lät "ptschh" lite då o då, kommentaren som kommer därefter lyder "Är de nå utblås eller?"
Jag hade träffat människan i ca 15 minuter och jag brister ut i skratt! Utblås?! Jag lyckades visa upp dom få kunskaper jag har inom området bilar o förklarade att de hette dumpventil, vilket verkade imponera en aning *flinar*

Kvällen bjöd på mycket trevligt folk, middagen bestod av planka, o sen blev de lite supning på de. Sammanfattar de hela som en festlig kväll. Kan även tipsa om Minttu Black, hiskeligt smaskens!

Nu är jag åter tillbaka i vardagen o har genomgått ett träningspass på kvällskvisten, pump, vilket talar för sig själv.. Nu blir de soffa o film resterande av detta dygn!



"My baby wispers in my ear, sweet lovin"
Tycker inte om när saker går för fort fram, då tar jag gärna ett steg tillbaka o undrar om jag har gjort något jag kommer att få ångra.. Tänk om jag kunde nöja mig någon gång..

Kommentera här: