Just so you know

Jo, var iväg på vårdcentralen här på förmiddan, skulle ta bort förbandet.. Nervös som en gris före slaktning va jag, men jag lugnade snabbt ner mig när jag fick se "the cut". Det såg förvånansvärt bra ut, de kommer nog o synas tok lite när de har läkt ihop tillräckligt. Hyperglad är jag för det *flinar*

Så, idag är det en vecka sen jag operarades.. Jag vill ju ut o hitta på bus jag nu, herregud, såhär mycket tid som jag har fått tillgång o tänka till så har ju jag kommit på en massa tokigheter som jag vill göra! Först på listan är självfallet flytten, men den får nog vänta ett tag till..
Imorgon, fredag, ska nog jag och en brutta från byn brumma iväg till den lite större byn och sola oss lite. De är nämligen så att jag tänker storsatsa på mina ben till sommaren.. Bruna, släta o snygga ska dom va, så jag kan ha klänningar o korta, heta shorts, kan jag inte visa upp magen min så får jag göra det bästa av situationen, visst? *flinar*
O på lördag ska jag iväg o kika på lite brännboll, tok kul ska ju de bli *flinar* Tillbringa lite tid o en massa skratt mä roligaste, goaste o hetaste bruden; tadaa, Tove! Gladpack power *skrattar för mig själv*
Söndagens äventyr går ända ner till Göteborg, de känns som att jag klarar av de.. herregud, sitta i en bil är ju inte särskilt ansträngande, så jag ska nog tacka ja till resan på en gång.. Wie, Göteborg here we come!
Framöver här så tänker jag be kusin min att tautera mig också, vet inte om de kanske har kommit på tal förut, men eftersom jag inte får sola ärret o så, så tänkte jag att de är lika bra o tatuera sig i samma veva, två flugor i en smäll! (wey, deja vu, eller så har jag skrivit de förr..*fundersam*)


// How will I Know? / If only it could happen / I hear you call / You just keep feeding the pain, I wanna know / Surreal makes it better, How will I Know? / I´m digging a hole in the ground //

Hole in the ground - tAKiDA



    
Take care ;)

Kommentera här: