Jordgubbar & rabarber

Nam nam så gott de är!

Idag ska jag åka hem till min nya lägenhet, wiie *skrattar*
Jag har ju fan ett helt jävlaflyttlass här hemma hos mor o far, har ju köpt en massa jokks som fattades i lägenheten, gardinstänger, persienner, ja, you name it.. Dessutom fick jag ett nytt dataskrivbord av mamma i inflyttningspresent! De va inte dåligt de inte *flinar*

Flyttfirma nästa? *flinar*



Idag ska jag in till stan en sväng, Thomas kommer o hämtar upp mig o sen bär de av.. han ska kika på lite möbler, tv o hemmabio.. Jag är bra sugen själv på o köpa hemmabio.. Men tror som sagt att jag ska ta lite expertis hjälp av min äldsta bror, jajjemän..

Kommer inte att ha tillgång till internet i lägenheten än på ett tag, detta på grund av att telia är så jävla lejsam o ska hålla på o krångla till tusen! Inte nog mä att det kostar en hel förmögenhet att "överflytta" hela skiten, självklart så ska dom dröja ut på tiden.. Det skulle tydligen ta ca två veckor att få bredbandet inkopplat EFTER att telefonen är inkopplad.. Jisses.. Man blir bra frustrerad!



Tackar takida för underbar musik, era låtar sitter fastnaglade i min själ, thanks!


"men du, kan jag få se den en gång till?"

Kommentera här: