De gågna dagarna

Jag vill ha en manick som kan skriva de jag tänker och formulera de rätt.. De är bara en himla massa pladder i skallen nu.. Mina två hjärnceller har kolliderat med varandra eller nå liknanade.. Gaaah..

So, Ullared, mycket trevligt ställe att göra av med pengar på, lyckades finna mig 4 par jeans, i like it alot *flinar*
Tror bestämt att jag blev runt 5000:- fattigare, men huvva så mycket materiella ting jag fick istället! :D

And, guess what, min jävla beslutsångest är gratis, japp, det är bara o ta den om du känner att du klarar av alla beslut på momangen och vill ha en liten utmaning.. för jag drabbas ofta av denna beslutsångest.. Efter många om och men så stannade jag dock kvar i Skövde i två dagar.. Mycket nöjd med det beslutet måste jag säga *tokflinar*
Men.. ja, självklart finns det ett men.. Jag har beslutsångest! För att komma förbi detta så försöker jag att inte tänka på följderna och konsekvenserna av mina handlingar utan tänker mer på vad jag vill just nu/då.. Det funkar faktiskt rätt bra.. Ett litet tips :P

Tog tåget hem igår, hehe, de va riktigt roligt när vi kom till Stockholm, 700 pers skulle in i vagnen jag satt och självklart så blev platsen bredvid tagen.. Men de roliga var ett gäng killar som pratade engelska, ena killen höll på o dra i spaken till stolen (den som man dra stolen fram o bakåt med) men han förstod inte funktionen utan trodde att det skulle gå o höja o sänka, så han tog i som en galning o böjde o bände.. Självklart kunde inte jag hålla mig för flin så jag flinade till och lyckades klämma ur mig ett fniss på samma gång, hon som satt mittemot mig såg mycket undrande ut, varpå jag förstod att jag såg ut som en fåntratt.. *flinar*


Lalala girl ;P

Imorron så flyttar jag! Yeaj! Vilket innebär ännu ett glapp i denna blogg.. :P

Kommentera här: