Dagen går till sitt slut..

Haft en heldag mä Johanna idag, hur kul som helst o umgås mä henne! Fick vara lite hunnvakt medans hon o karln hennes va inne på nå studiebesök på förlossningen.. Lilla söta Nero.. Lyckades lära honom vacker tass idag.. Hur stolt ät inte jag för de då? Jättestolt! *flinar*

Flyttade klart i helgen, mor o far o båda bröderna hjälpte mig.. O nu är jag hemma hos mor o far o umgås lite. Spelade kort mä momma o mor igår.. Oh herregud så tuff mormor är! Hon kallade mamma för jävla apa *skrattar*


Nu är det även bestämt att jag ska följa mä en av mina bröder o hans kompis ner ti Mantorp på nå bilgrejs, tokskoj ska de bli! Jag blir minsann berest i vårat vackra land denna sommar..

Nu ska mamma gå o lägga sig, så jag ska väl följa hennes exempel.. Natte patte!



"Åhå en sån härlig tjej" - Hjälte i natten

"Dra upp gylfen, hjärnan hänger ut" - Hjärnan



.

Kommentera här: