Två personligheter i en person?

"I drive on her streets 'cause she's my companion
I walk through her hills 'cause she knows who I am
She sees my good deeds and she kisses me windy"



Knulla i en pullpåse vad jag är på knepigt humör.. På 48 timmar har jag sovit ca 40 timmar.. Well, guesse what, jag är fortfarande trött som en slokande snabel..

Sen har vi ju de här mä jag och mitt andra jag.. Jo, jag vill vara singel o hångla på bäst fan jag vill, no more hålla koll på mig, jag är väl för fan 21 år o kan förhoppningsvis ta reda på mig själv! Fast sen finns ju de där mesiga "jag;et" åh så mysigt mä en massa puttinutt ord o annat krimskrams.. Men de är fanimig den första känslan som är starkast, man är ung en gång i livet, va fan, man ska väl släppa loss o göra en massa skit nu istället för o sitta där om 20 år o vara bitter för allt man inte gjorde.. Man har ett val, o ska man någon gång vara egoistisk så är de fan när de gäller ens eget liv o ens eget välmående.. Så nu ska jag vara egoistisk, det är faktiskt mitt liv


[   Dansade på bordet o fick en annan stackare utslängd, ibland är de skönt o vara brutta ;)   ]




Vilhelmina, jag? Nej, jag är en jämtlansstårch !

Kommentera här: