Matbekymmer

Tänk denna mat, vilket stök o bök de är för jämnan kring detta.. Istället för att tillaga en ordentlig middag så slutar de oftast mä att jag gör mig några mackor, oftast stut nu på slutet, sätter mig i soffan o kollar på vänner.. Jag är lat, ja jag vet, men tidigare i veckan så gjorde jag korvstroganoff, jo minsann, klappa mig på huvve o säg att jag är duktig! Klarade mig inte utan bekymmer den dagen heller dock, råkade sabba de genom o få till mjölklumpar som jag tillslut lyckades jämna mä resten av såsen.. Man lär av sina misstag, fan vad jag lär mig!
Idag tänkte jag göra kasslergratäng.. Tog o fixade lite risgrynsgröt luciadagen till ära istället.. Så mycket mer passande, och så mycket lättare! Nästa vecka ska jag göra kasslergratäng, de lovar jag mig själv

Nu ska jag ta o förbereda mig inför träningen, 19:10 är det pump, hej o hå!
Sen ska Tove klippa o färga lite mer på håret mitt, hejigt värre, i know!


So, some pics later på kalufsen min ;)


"jag är nöjd, helnöjd, skitnöjd är jag" 
Tokdiggar de där !



,

Kommentarer:

1 Fridah:

ha en otroligt trevlig kväll :)

Kommentera här: