Do it! And i did it..

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var en liten parvel som längtade sjukt efter min födelsedag!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sen höll jag nog på o flytta från Torvalla till Turingen den här tiden..

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Kläaddkaka, Chokladpudding, Ostbågar, Chips, Japp

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Dom flesta Takida o Blowball låtar ;P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Först o främst skulle jag vara mallig!
Nästa steg skulle innebär mindre jobb :P
Sen skulle jag köpa mig en bmw E36 o styla den till perfektion!
Fjärde saken jag skulle göra, de skulle nog vara o köpa boenden lite varstans
Fem, skulle fixa till mamma o pappas stuga o se till att dom hade pengar så dom klarade sig så dom slapp jobba mer, bara rå om varandra o hitta på en massa tok :D

6) FEM DÅLIGA VANOR
Lat
Blyg vid fel tillfällen
Har ibland förutfattade meningar
Soffliggningen
Biter mig i läppen


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Titta/lyssna på musik
Flirta
Sms
Kika på Vänner
Umgås mä Tove :D

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Nya modet, dvs lacktights!
Stuprörsbyxor
Tights
Svarta strumpor
Guldkläder

9) FEM FAVORITSAKER:
Tove o familjen :D
Jeans
Kameran
Katta mi ;P
Bilen min!

Kommentera här: